niedziela, 22 lutego 2015

OSCARY 2015 - RELACJA LIVE


06:06 Spodziewałem się, że Boyhood będzie największym zwycięzcą, a Birdman największym przegranym - stało się odwrotnie. Mimo wszystko, wiadome było, że jak nie Boyhood - to Birdman zgarnie statuetkę za najlepszy film. Już za niedługo zapraszam na podsumowanie tej oscarowej nocy na tymże właśnie blogu!

06:05 NAJLEPSZYM FILMEM ZOSTAJE FILM..... BIRDMAN!

06:04 Sean Penn wyszedł na scenę ogłosić kto wygra Oscara za najlepszy film, ale... ja wciąż jestem pod wrażeniem tricku NPH... bez kitu.... 

06:03 ..... co to za jaja..... GAY MAGIC......

06:00 A przed nami kategoria NAJLEPSZY FILM....

05:57 JULIANNE MOORE Z OSCAREM. Facet ją zaprowadza na scenę. Ciekawe, czy to z grzeczności i dżentelmeństwa, czy może Julianne rzeczywiście ma alzheimera... :C

05:55 Oscar dla Julianne Moore jest formalnością.

05:54 Matthew "Allright, allright, allright" McKonagi (tak, dalej nie umiem napisać jego nazwiska...)

05:52 Szkoda Keatona, no ale co zrobić. Eddie zasłużył na Oscara. Zasłużył na Oscara, chwałę oraz miejsce w moim łóżku.

05:51 EDDIE REDMAYNE ZA TEORIĘ WSZYSTKIEGO!

05:49 Najlepszym aktorem pierwszoplanowym zostaje... 

05:44 3 kategorie przed nami - Najlepszy aktor pierwszoplanowy, aktorka pierwszoplanowa oraz film. Stawiam na Redmayna, Moore oraz, mimo wszystko, Boyhood. Choć prawdopodobnie Birdman zgarnie statuetkę.

05:42 BIRDMAN Z NAJLEPSZĄ REŻYSERIĄ. A to prawdopodobnie oznacza, że BIRDMAN zostanie najlepszym filmem.

05:41 Wiecie, że Ben Affleck dostał wczoraj Złotą Anty-Malinę? 

05:37 Well... Gra Tajemnic z początku mi się podobała, koniec końców dostała 6/10 właśnie za nielogiczności scenariuszowe. Czy Oscar zasłużony? No nie powiedziałbym, ale kategoria mimo wszystko była bardzo wyrównana.

05:35 Najlepszy scenariusz adaptowany - GRA TAJEMNIC. Ojej, czyli niepotrzebnie na Whiplash zmieniałem :C

05:33 Ojeju jeju, SO SPANIC, ANDALE ANDALE, MECHICOOO!!




05:31 15 typowanych kategorii, 11 trafów, 4 pudła. Nie tak źle.

05:30 BIRDMAN z najlepszym scenariuszem oryginalnym. 

05:29 Eddie Murphy na scenie. Ostatnio coraz częściej pojawia się na naszych ekranach. Fajnie, bo mi osobiście tęskno do niego. NORBIT TO DOBRY FILM!

05:28 Przed nami kategorie scenariuszowe. O ile właśnie GBH w kategorii SCENARIUSZ ORYGINALNY ma największe szanse, tak ciekawa sytuacja jest w SCENARIUSZU ADOPTOWANYM, gdzie wygrać może właściwie każdy. Ja - stawiam na Whiplash.

05:26 Mimo wszystko, myślę, że GBH zgarnie jeszcze jedną statuetkę maksymalnie.

05:25 To już 4 statuetka dla GBH z 9 możliwych.

05:23 Najlepsza muzyka oryginalna - GRAND BUDAPEST HOTEL. Miła niespodzianka!

05:20 Nie, moja dziewczyno, po raz kolejny - na scenie nie ma JUDIE DENCH.

05:16 THE HILLS ARE ALIVEEE... WITH THE SOUND OF MUUSIIIC... Lady Gaga śpiewa. Przynajmniej wygląda jak człowiek, a nie tak jak wcześniej... 

05:13 Mam tyle dowcipów na temat naszyjnika Scarlett, że aż nie wiem który wybrać...

05:11 A tu najnowsze zdjęcie J.K. Simmonsa, zaraz po zdobyciu Oscara:




05:07 Póki zwycięzcy recytują swoją typową, czarną przemowę, ja podsumuję dotychczasowe numery prowadzącego - numer początkowy był genialny, tak samo wyjście na scenę w samych majtkach al`a Michael Keaton oraz gag z Johnem Travoltą. Poza tym, dosyć sucho.. Ale wystarczająco, żeby pokonać Ellen.

05:06 Jak powiedziałem, tako się stało - GLORY z filmu SELMA najlepszą piosenką.

05:04 Żart o Travolcie - 10/10 xD

05:04 Biali płaczą, czarni płaczą, już chyba pewne, że piosenka Glory zwycięży Oscara.

05:00 Powiem wam szczerze, że fajnie jest oglądać z dziewoją Oscary. Takie tematy w przerwach od gali się pojawiają, że hej. I nie, nie mówię tego dlatego, że siedzi koło mnie... Ok? Ok....

04:57 Serio, jak oglądacie transmisję z Canal+, to gdy pojawia się studio, spokojnie możecie wtedy zrobić coś pożyteczniejszego. Na przykład skomentować mojego bloga.

04:56 12 typowanych przeze mnie kategorii, 10 trafów, 2 pudła, 8 rozstrzygnięć przed nami.

04:49 Cadavera, dzięki za wytłumaczenie. A teraz Jennifer Aniston na scenie. Wiem, wiem - NIE MA Z NIĄ BRADA PITTA! Najlepszym filmem dokumentalnym został film CITIZENFOUR. 

04:46 Terrence Howard ma jakieś zachwiania emocjonalnie - przedstawia filmy Whiplash oraz Grę Tajemnic i Selmę. Chyba chce zachęcić reżyserów do współpracy z nim...

04:45 Tom Cruise, zmienił się, nie ma co, HE HE

04:44 Ok, dziewczyna właśnie kazała mi wytłumaczyć jaka jest różnice między DŹWIĘKIEM a MONTAŻEM DŹWIĘKU... tu się poddaję. WHIPLASH NAGRODZONY STATUETKĄ ZA NAJLEPSZY MONTAŻ!!

04:43 Właśnie poświęciłem 5 minut na wytłumaczenie dziewczynie czym różnią się ZDJĘCIA od MONTAŻU. Czuję się.....inteligentnie.

04:37 Hudson drze się do mikrofonu. Gdzie tam jej do Barbary Streisand z jej Memory..

04:33 Może na końcu niech umieszczą Douvlla, tak na zaś...

04:32 Smutne to, że stare pokolenie aktorów się wykrusza powoli.

04:30 Ale nieogarnięci ci w studiu Canal+... A teraz smutna chwila - In Memoriam. Wspominamy tych, którzy odeszli.

04:27 Moja dziewczyna oburzona, że nawet wspomniałem o tym, że Bond mógłby być czarny...


04:25 Bez niespodzianek - BIRDMAN z najlepszymi zdjęciami. Ale jaja by były, gdyby Ida zwyciężyła..

04:24 Swoją drogą, chodzi plota, że Idris Elba będzie nowym Bondem. Jak dla mnie - ciekawy pomysł.

04:21 Najlepsza scenografia - GRAND BUDAPEST HOTEL! Bez niespodzianek. Tak śliczny film, że hej.

04:17 Póki babeczka gada sobie - podsumujmy moje dotychczasowe typowania. 9 statuetek zostało wręczonych w 20 kategoriach, które typowałem, 7 wytypowałem dobrze, 2 źle (przy czym w 1 nie jestem zły, bo trzymałem kciuki i to mocno, jak już wiecie, za Wielką Szóstkę).

04:15 Już za chwilę kategoria ZDJĘCIA, gdzie nominowana jest Ida. Na nominacji najpewniej się skończy, bo Birdman jest murowanym faworytem.

04:13 Naprawdę, super sprawa. HTTYD2 było moim zdaniem naprawdę "overhyped", a Big Hero 6 wręcz przeciwnie, niedocenione. Cieszy mnie ten wynik bardzo, bo Wielką Szóstkę uważam za najlepszy film Disneya od lat.

04:11 BIG HERO 6!!!!!!!! TOĆ TO NIESPODZIANKA, BARDZO POZYTYWNA!!!

04:10 Dobry, acz smutny żart Patricka o animacji LEGO. Przed nami najlepsza animacja długometrażowa. Trzymam kciuki za BIG HERO 6, choć wygra zapewne Smok 2

04:08 Uczty nie oglądałem, ale na pewno obejrzę - proszę was, to tytuł o piesku <3

04:07 Najlepsza krótkometrażowa animacja - FEAST!

04:04 Najlepsze efekty specjalne - INTERSTALLER! Coś czuję, że to będzie nagroda pocieszenia dla tego tytułu.

04:00 Douvall wciąż żyje, choć z kumplem prognozowaliśmy na ostatnich Złotych Globach, że niedługo zejdzie, ale nie wygląda na takiego, co by wiedział gdzie i po co jest.

03:59 Przed nami efekty specjalne i film animowany.

03:57 Ci "EKSPERCI" ze studia Canal+ może i wprowadzą nieco świeżości, ale... Ale brakuje klasy Raczka mimo wszystko.

03:56 Z dziewoją właśnie gadamy, że dobrze, że Boyhood jest chociaż doceniany, bo aż szkoda by było aktorów - tyle lat poświęcili projektowi, Arquette się zestarzała na ekranie, a tu by się okazało, że to gówno, no proszę.

03:55 O Jezu, znowu z kartki czyta... Myślałem, że już się nauczyła dobrze przemowy z głowy recytować...

03:55 PATRICIA ARQUETTE!

03:53 Aż dziwne, że nie miał gadki politycznej, jak to ostatnio ma w zwyczaju. A zwycięzcą zostanie Patricia Arquette, to tylko formalność jak w przypadku J.K. Simmonsa.

03:51 Jared Leto wręczy statuetkę za aktorkę drugoplanową.

03:48 Najlepszy montaż dźwięku - AMERICAN SNIPER! No, stawiałem na Interstaller, także przyznaję się - pierwsza pomyłka, na razie 5 trafów, 1 pomyłka, 14 typów dalej przed nami.

03:47 Najlepszy dźwięk -  WHIPLASH!

03:46 Na scenie Sienna Miller i Chris Evans

03:42 Baaaardzo fajna parodia Birdmana i Whiplash prosto od NPH, który wyszedł na scenę w samych majtach. I like it :D

03:42 Oglądamy z dziewoją transmisję z Canal+ no i serio, bez tego charakterystycznego głosu Raczka to aż nieswojo.. A teraz najlepsza aktorka drugoplanowa, między innymi.

03:38 A teraz Chudy z Toy Story śpiewa bardzo ładną piosenkę z filmu <zakłócenia><zakłócenia>, który jest bardzo przyjemnym filmem sądząc po piosence.

03:35 <wzdycha ciężko>... Oj Neil... Nie... Nie.... Nie tak.... Nie tak się powinno prowadzić Oscary....

03:31 Neil Patrick Harris.....



03:29 Najlepszym krótkometrażowym filmem dokumentalnym zostaje... nie film polski, więc nie ma to znaczenia.

03:26 PHONE CALL najlepszym filmem krótkometrażowym.

03:23 Ze smutkiem stwierdzam - Neil Patrick Harris jest słabszy od Ellen [*] A za chwilę kolejna szansa na Oscara dla Polski

03:20 O, w studiu Canal+ nie ma Tomasza Raczka :O Aż dziwnie się ogląda...

03:18 Steve Carell rozjebał system xD A teraz piosenka z LEGO.

03:16 Doszliśmy do wniosku z moją dziewoją, że Birdman w skrócie wygląda zajebiście. Szkoda, że tak naprawdę jest mega nudny...

03:13 No, ładna przemowa bardzo Pawlikowskiego. Ładnie, ładnie, duma mnie rozpiera, naprawdę. A teraz ktoś, kto wygląda jak Judi Dench, choć nią nie jest, przedstawia filmy Birdman, Boyhood oraz Theory of Everything

03:11 IDA Z OSCAREM!!! POLSKA W KOŃCU WYGRAŁA OSCARA!!!!

03:10 http://www.drhtv.com.pl/drhtv3.html - tutaj link do polskiej transmisji. A przed nami kategoria polska, z Idą - film nieanglojęzyczny.

03:07 Padł mi stream, więc musicie się obejść przez chwilę moimi komentarzami :<


03:02 Fryzury i charakteryzacja - GRAND BUDAPEST HOTEL. 

02:58 Oscar za kostiumy trafia do filmu GRAND BUDAPEST HOTEL. Polska kandydatka za film Czarownica niestety bez statuetki.

02:53 No dobra, NHP trochę spuścił z tonu.. Setha jednak nikt nie pobije, takie moje zdanie. A na ekranie - koleś śpiewa piosenkę. Nie wiem z jakiego filmu i wam pewnie nie powiem, bo, hej - profesjonalizm to nie jest nawet moje drugie imię. 

02:47 NPH to taki nowy Billy Crystal. Piosenki śpiewa, jest zabawny. Dla mnie bomba. A teraz - Liam Neeson przedstawia film Grand Budapest Hotel oraz American Sniper


02:45 BTW, Lupita ładnie się pomyliła - "And the actor goes to...". To nie Oscar przyszedł do aktora, a aktor po Oscara, ot co!

02:45 Przemowa J.K. Simmonsa bez żartu "above-avrage children" to nie przemowa!

02:42 And the Oscar goes to.... VERN SCHILLINGER

02:39 A teraz nagroda dla J.K. Simmonsa. Zobaczycie.

02:37 Powiem wam, że jest lepiej od Ellen. Ale to żaden wyczyn akurat.

02:36 Cóż za musicalowe otwarcie, wow :D

02:32 Gay magic, GAY MAGIC!

02:30 Zaczynamy!

02:14 Już za 16 minut ruszamy z galą otwarcia. Powiem wam, że tak zaciętego pojedynku w kategorii Najlepszy film, Najlepszy reżyser oraz Najlepszy aktor pierwszoplanowy nie było od lat.

01:56 Jennifer Lopez ponownie ze swoimi dwoma globami. Macie jeszcze link do innej transmisji: http://www.livenewschat.eu/the-oscars-live-stream/

01:45 Zeszłoroczna prowadząca, lekko powiedziawszy, podobała mi się w takim samym stopniu co pomysł na Ghostbusters z kobietami. Neil Patrick Harris zapowiada się obiecująco. Widziałem już kilka rozdań nagród z nim jako prowadzącym i cóż - możemy się spodziewać dużo śpiewania i numerów tanecznych.

01:14 Kawa, burgery, dwa monitory... Przygotowania do nocki idą pełną parą.

00:40 Ach, cóż za dobry to był sen. Link, który dałem poniżej, działa. Również na TVP Info można oglądać (na razie, bo prawo na transmisję z gali ma wyłącznie NC+) wywiady z Polakami nominowanymi do Oscara. 


21:48 Przed nieprzespaną nocą przyda się drzemka. Dwie godzinki snu naprawdę robi różnicę, czy dołączymy do tego kawę czy też nie. Ja właśnie się wybieram na taką drzemkę a tym, którzy pierwszy raz będą oglądać Oscary, a jutro muszą wcześnie wstać - proponuję zrobić to samo

21:25 http://www.stream2watch.me/tv/us/abc-live-stream - prawdopodobnie tutaj znajdziecie galę w języku angielskim. Za jakiś czas wstawię linka do polskiej wersji.

20:42 A tutaj macie moje typy, raz jeszcze. Tam, gdzie pojawia się gwiazdka, oznacza typ zmieniony względem poprzedniego - a w nawiasie typ przed zmianą.
- Najlepszy film: Boyhood (choć mam nadzieję na niespodziankę w postaci wygranej Whiplash czy American Sniper)
- Najlepszy aktor pierwszoplanowy: Eddie Redmayne (Teoria Wszystkiego)

- Najlepsza aktorka pierwszoplanowa: Julianne Moore (Still Alice)
- Najlepszy aktor drugoplanowy: J.K. Simmons (Whiplash)
- Najlepsza aktorka drugoplanowa: Patricia Arquette (Boyhood)
- Najlepszy reżyser: Richard Linklater (Boyhood)

- Najlepszy scenariusz oryginalny: Grand Budapest Hotel
- Najlepszy scenariusz adaptowany*: Whiplash (Imitation Game)
- Najlepszy film nieanglojęzyczny: Ida
- Najlepsza charakteryzacja i fryzury: Grand Budapest Hotel
- Najlepsza muzyka oryginalna*: Johann Johannsson (Hans Zimmer)
- Najlepsza piosenka: Glory (Selma)
- Najlepsza scenografia: Grand Budapest Hotel
- Najlepsze efekty specjalne: Interstellar
- Najlepsze kostiumy: Grand Budapest Hotel
- Najlepsze zdjęcia: Birdman
- Najlepszy długometrażowy film animowany: Jak wytresować smoka 2 (niestety)
- Najlepszy dźwięk: Whiplash
- Najlepszy montaż*: Whiplash (Boyhood)
- Najlepszy montaż dźwięku: Interstellar

19:40 Już trzeci rok z rzędu będę wam towarzyszył podczas oglądania Oscarów i zabawiał was rzetelnymi/głupimi (skreślić według uznania) komentarzami odnośnie gali oscarowej. Czerwony dywan zaczyna się bodajże koło 1:55. Linki do transmisji będziecie mogli znaleźć w tym poście. Tak więc jeśli wpiszecie w googlach "GDZIE OGLĄDAĆ OSCARY 2015" lub "OSCARY 2015 TRANSMISJA" tudzież "JENNIFER LAWRANCE NAGIE FOTKI", to na pewno traficie na mojego bloga.

10 komentarzy:

  1. To lecę na moment spać, o 1.30 wbijam prosto tutaj i liczę, że linki będą na mnie czekać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu Cadavera Ten stream ttp://www.stream2watch.me/tv/us/abc-live-stream - jest straszny. NIE INSTALUJCIE WTYCZKI!!!
    Rozsprzęga całą przegladarkę, mnóstwo zakladek ja okupuje i zmienia sie przegladarka.
    Mnie brat znalazł to http://oscarlive2015.com/ ale pewnie nie zadziala...pozyjemy zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
  3. Tu Cadavera :tu jest dobry stream http://new.livestream.com/aplive/Oscars2015 tylko czy to to

    OdpowiedzUsuń
  4. od Cadavera : daj znac na fejsie o której gala sie zacznie bo zaczynam sie zastanawiac czy trafiłam na dobry stream xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba o 2.30 gala? coś zwlekają... ;)

      Usuń
    2. Tak, tak, 13 minut i zaczyna się najważniejsza noc roku <3

      Usuń
  5. Neil :/ :/
    Masz może linka do Canal+? Czy brak online?

    OdpowiedzUsuń
  6. Tu Cadavera : Link od Kysia działal ale trzeba było ostroznie pozamykac wszystko. Od kilku godzin oglądam steam z tego linka i jest najlepszy. Kysiu gdzie dalszy ciąg relacji? Animacje prosze -hero 6 wygralo ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Cadavera ja chcialam by w animacji wygralo song of the sea choc go nie widzialam ale znam to studio i tworzą prawdziwa sztukę...

    OdpowiedzUsuń
  8. Cadavera: Dźwięk to wiesz pierdniecie. To montaż sprawia że od tego pierdnięcia drży cala kamienica.
    A do oczu cisną się łzy i to bynajmniej nie od smrodu ale ze wzruszenia :)

    Sorry że tak soczyście.

    OdpowiedzUsuń