niedziela, 12 stycznia 2014

Złote Globy 2014 - relacja minuta po minucie


Zapraszam na relację z rozdania tych pięknych, lśniących statuetek, już od północy! Czy kiedy tam zaczyna się gala...

05:00 No i koniec! Każdy jest zadowolony, filmy podzieliły się statuetkami, American Hustle zgarnął ich najwięcej, bo 3 z 7, które mógł zdobyć. Dziękuję wszystkim śledzącym mą relację i już w tej chwili pragnę zaprosić na kolejne wspólne nocne czuwanie - Oscary już 2 marca! Obszerniejsze podsumowanie gali już za kilka chwil.
04:57 Depp wychodzi i oznajmia wszystkim to, o czym mówiłem kilka minut temu - 12 YEARS OF SLAVE NAJLEPSZYM DRAMATEM!
04:56 Dawno nie było zdjęcia babci June, więc, przed samym finałem:

04:54 Poza Złotymi Globami - ciekaw jestem roli, zmarłego już, Jamesa Gandolfiniego w "Ani słowa więcej".
04:52 Reklamy w Stanach są zabójcze. Nie ma co narzekać na polsatowskie. No i, dla formalności, jeśli ktoś się jeszcze nie domyślił - Matthew ze statuetką.
04:49 Muszę wam mówić, kto wygrał statuetkę za rolę pierwszoplanową?
04:47 Tak jeszcze do Di Caprio wracając - moim zdaniem zasłużył na Oscara swoją rolą w Dziango.
04:45 Tina Fey i Leoś porulowali. Czas na aktorkę w dramacie. Statuetka ląduje do... Cate Blanchett.
04:42 No, jak na razie, to w typowanych przeze mnie kategoriach (13), tylko drugoplanowego aktora i scenariusz źle wytypowałem. Zobaczymy co dalej.
04:40 Nie sądziłem, że to będzie tak dobry film. Oglądając go wczoraj, byłem naprawdę zdziwiony tym, jak wsiąkłem w klimat i historię filmu. Polecam. Zasłużony Glob.
04:38 AMERICAN HUSTLE!
04:37 Najlepszą komedią/musicalem zostaje film...
04:35 Przedstawienie filmu "Wyścig".
04:34 Ale czy Leo ma szanse na upragnionego Oscara? No nie wiem. Ogólnie rzecz biorąc, jestem pod wrażeniem tego aktora. 40 lat, na koncie świetne, zróżnicowane role, klasa światowa i górna dziesiątka, jak nie piątka aktorów dzisiejszych.
04:30 A, no i jeszcze Cate Blanchett wygra. A teraz mieliśmy przedstawienie filmy "12 Years of Slave"
04:29 Świetna mowa. Docenił Scorsese i pozostałych nominowanych w jego kategorii aktorów. Widać, że się cieszy, skurczysyn. Fajnie, fajnie, miły pan z niego. Ufam mu.
04:28 Leoś Di Karpio najlepszym aktorem w komedii lub musicalu! Brawo!
04:28 Na scenie powinna być June Squibb, a nie Jen Lawrance...
04:25 American Hustle, Di Caprio, 12 Years of Slave i Matthew McGobnghaagdgayay. Idę o zakład.
04:23 Wielki finał - najlepsi aktorzy, najlepsze filmy.
04:21 Brooklyn Nine-Nine najlepszym serialem komediowym. Trzeba nadrobić i się zapoznać z nim.
04:20 Jakby ktoś chciał recenzję na życzenie, to zapraszam na maila albo innego filmweba, swoją drogą.
04:18 Alfonso Cuaron najlepszym reżyserem, zgodnie z przewidywaniami. 
04:17 Batman, is that you?
04:16 Był Jack Nicholson XXI wieku, teraz Chuck Norris XXI wieku - Liam Neeson przedstawia Grawitację.
04:15 Nowy serial z J.K. Simmonsem, świetnie. Vernon Schillinger jest nieśmiertelny <3
04:14 Diane przyszła, pogodoła, pogodoła, pośpiwoła i poszła. A zaraz potem jeszcze reklamę z nią musieliśmy oglądać. Za dużo Diane Keaton jak na 5 minut, o wiele za dużo.
04:11 Gala trochę siadła, nieprawdaż? Ale teraz będzie elektryzująca końcówka. Bale czy Leo? American Hustle, Wilk a może Ona? 
04:10 O wyrzuceniu choinki powoli muszę zacząć myśleć. Co się robi z żywymi choinkami w mieście?
04:06 A ten garnitur to tak a propos ideologii gender?
04:04 Woody Allen i twórczość tego niewątpliwego symbolu seksu i rozpusty.
03:59 Kończy się wam paliwo? Chce się wam spać, nie możecie się rozbudzić? Pragniecie temu zaradzić? Strach jest najlepszym rozwiązaniem. Tak też - proszę bardzo. I nie dziękujcie:


03:56 A najlepszą aktorką w serialu komediowym zostaje jedna z gospodyń programu - Amy Poehler
03:54 Colin. Nadal mu nie wybaczyłem, że zostawił Alicję Bachledę-Curuś...
03:53 Hermiona Granger i jakiś pan ogłaszają zwycięzcę w kategorii najlepszej animacji - formalność, statuetkę zdobywa Kraina Lodu
03:50 Douglas zdobywa nagrody, Pacino nominacje, De Niro dalej gra, a Nicholson? Gdzie jest stary, dobry Jackie? Tęskno mi za nim cholernie.
03:48 Bądź co bądź, lepiej, że wygrał Douglas, a nie główny aktor z "12 Years of Slave". Nie byłbym w stanie napisać jego imienia i nazwiska.
03:46 ....Michaela Douglasa. Pozdrawiam mą lubą, która pewnie w tej chwili jest cała w skowronkach. Gratuluję, Douglas, naprawdę. Brawo. Jeśli mnie teraz dziewczyna rzuci z chęcią odnalezienia Ciebie - naprawdę. Gratuluję, medal dla Ciebie.
03:45 Najlepszy aktor w miniserialu lub filmie telewizyjnym to...
03:43 Zagubiona Grycanka na scenie.
03:42 Wielkie Piękno zwycięzcą w tej kategorii. Nie spodziewałbym się.
03:41 Jak na razie, mamy całkiem udaną i ciekawą galę, nie uważacie? Czas na najlepszy film zagraniczny
03:39 Nawet w spocie reklamowym nikt nie docenia June Squibb. 
03:34 Najlepszy aktor w serialu komediowym - Andy Samberg. Zaskoczenie?
03:32 Przedstawienie filmu "Nebraska", w którym to występuje słodka i miła June Squibb, która po śmierci dostanie przydomek "Niedoceniona"
03:29 Spike Jonez - Złoty Glob za scenariusz "Her"
03:27 Hej, tysiąc wyświetleń przekroczonych. Szykuje się nowy rekord, Oscary 2013 strzeżcie się!
03:25 Transmisja padła :< Szukam nowej.
03:22 Lekkie opóźnienie mam, już pracuję nad tym, żeby to naprawić. Wiem tylko tyle, że Waltz wyszedł na scenę i Leto wygrał Globa za najlepszą rolę drugoplanową.
03:20 Jim Carrey, zapomniany ostatnimi czasy. Przedstawia "American Hustle", mojego faworyta.
03:19 Może nie powinienem tego mówić, ale...było widać brodawkę Robin Wright
03:18 Najlepsza aktorka w serialu dramatycznym - Robin Wright (House of Cards)
03:16 Transmisja mi padła i nie wiem zbytnio co się dzieje :<
03:13 Jeśli chodzi o kobiety w American Hustle:
Wersja dla czytelników - nie wiedziałem na którą dziewczynę patrzeć podczas seansu, czy na Amy Adams czy na Jennifer Lawrance. Orgia dla oczu.
Wersja dla mej lubej - żadna sztuczna aktoreczka z tonami mejkapu na twarzy nie zastąpi piękna jedynej w mym sercu (obok June Squibb) kobiety! 
03:09 Najlepsza aktorka w komedii lub musicalu - AMY ADAMS! No no, typy z fanpejdża się sprawdzają, jak na razie.
03:07 Robert Downey Jr, czyli Jack Nicholson XXI wieku, można rzec.
03:05 Trzynastka z House`a na scenie <3 Przedstawia film "Ona"
03:03 Jon Voight! Tak podejrzewałem, choć miałem nadzieję, że to Aaron zgarnie statuetkę jednak. No ale Voight grał Jana Pawła II, więc, jako zagorzali katolicy w katolickim państwie - gratulujemy.
03:02 Na razie najlepszy drugoplanowy aktor telewizyjny. Liczę na Paula.
03:01 To co? Amy Adams czy Meryl Streep?
02:57 Wspomnienia członków zespołu U2 o Nelsonie Mandeli. 
02:54 Najlepsza piosenka: U2-"Ordinary Love" z "Mandela cośtamcośtam" (mój profesjonalizm przyćmiewa najlepszych)
02:51 Najlepsza muzyka: All Is Lost
02:48 Przedstawienie filmu Tajemnice Filomeny
02:47 Kolejna fotka kochanej June Squibb, której Oscara sprzed nosa sprzątnęła Jennifer Lawrance. Na pohybel jej..Na pohybel...

02:43 Aaron Paul porulował, ale mam nadzieję, że jeszcze będzie miał swoje pięć minut. BTW, jeśli zaczęła mnie boleć lewa ręka, to znaczy, że powinienem zadzwonić na pogotowie?
02:42 BREAKING BAD NAJLEPSZYM SERIALEM DRAMATYCZNYM!
02:40 Zbytnio się podekscytowałem, bo aż mnie serce boleć zaczęło. Takie emocje na tym Spectacular, że olaboga. Teraz najlepszy serial dramatyczny. Breaking Bad again?
02:39 I statuetka idzie do... BRYANA CRANSTONA!!!!!
02:39 Najlepszy aktor w serialu-dramacie. Cranston, do boju!
02:37 Drugoplanowa dwójka z Wilka z Wall Street prezentuje tenże film (w jakże zabawny sposób!)
02:35 Ojeju, jaki zabawny ten przewodniczący.
02:34 Prowadzące na scenie z kilkoma zabawnymi komentarzami.
02:32 Widzę, że jakiś dobry film wojenny się szykuje. I to - olaboga - z Johnem Goodmanem w jednej z ról!
02:30 I`M THE CAPTAIN NOW! <zęby królika Buggsa>
02:29 Matt Damon prezentuje film "Captain Phillips". Bardzo dobry, zresztą, polecam serdecznie.
02:27 Elisabeth Moss najlepszą aktorką w miniserialu lub filmie telewizyjnym. Przyznać się, który psychofan AHS był za Jessicą Lange?
02:24 Wielki Liberace. Faworyt, zresztą.
02:23 Najlepszy miniserial lub film telewizyjny
02:21 No i najważniejsze - American Hustle zaczyna swój marsz po statuetki?
02:18 Korzystając z chwili przerwy - popatrzcie na tę buzię. Gdybym tylko mógł, przyznałbym pani June Squibb nagrodę. Nagrodę mego serca.

02:16 Nie znam jej, jeśli mam być szczery, ale wydaje się sympatyczna.
02:14 A najlepszą aktorką  drugoplanową w serialu zostaje pani Bisset.
02:13 Kibicowałem babci June Squibb, no ale Lawrance była moim drugim wyborem - gratulacje dla tej młodej, świetnej aktorki i osoby. Początek kariery świetny. 
02:12 Sandra Bullock i Tom Hanks na scenie - aktorka drugoplanowa
02:08 Bardziej czy mniej udane otwarcia takich ceremonii - nieważne. Ważne, że wyśmiewane jest wszystko i wszyscy.
02:04 Tina Fey i Amy Poehler, prowadzące, otwierają galę zabawnym dialogiem-monologiem
02:00 Jak to mówi mój ulubiony komentator w cyfrze + - zapinamy pasy i cośtam cośtam. Tak czy siak - zaczynamy!
01:55 Fajny ten Michael J. Fox, miły pan z niego.
01:50 Już za 10 minut właściwa ceremonia. A w międzyczasie zabawna reklama z Phillem z Rodziny Soprano.
01:43 Matt Damon posiwiał. Zbyt długo z Douglasem kręcił film.
01:38 Mike Tyson! Polubiłem gościa po jego wizycie u Wojewódzkiego. Wojewódzki się zbłaźnił, ale Tyson zaprezentował się całkiem nieźle.
01:36 Tom Hanks. Ciekawostka: Mój kolega uważa go za symbol seksu. Na tym skończę.
01:34 Sandra Bullock pozuje w tle. Ma u mnie dożywotnią sympatię za "Miss Agent". Jak to ujął Chandler z "Przyjaciół" - JEST AGENTKĄ FBI... I MISS JEDNOCZEŚNIE!
01:30 Robert Redford. 77 lat. Botoks i operacje plastyczne czynią cuda, trzeba przyznać. A teraz Cooper. Naśmiewałem się z niego przy okazji recki Kac Vegas 2, za co dzisiaj szczerze przepraszam - zajebisty aktor.
01:27  Nie ma lepszego sposobu na reklamę i podbicie liczby wyświetleń bloga od relacjonowania Złotych Globów lub Oscarów. To tak nawiasem mówiąc, rada dla przyszłych blogerów.
01:20 Leoś na ekranie. Teraz ja dostaję spazm.
01:16 Jennifer na ekranie. Mój kumpel pewnie dostaje spazmy, taki psychofan z niego.
01:14 Przerwa na reklamy i trailer animacji Lego Movie. Zapowiada się przyjemna satyra.
01:10 Nie powiem, byłbym bardzo zadowolony, gdyby moje typowanie z fanpage`a się sprawdziły, ale mam świadomość, że marna na to szansa - nikt nie docenia talentu June Squibb 
01:05 Oho, Michael Douglas udziela wywiadu ze swoją bródką... Moja dziewczyna się w nim podkochuje. Nie wiem, czy to źle świadczy o niej czy może o mojej urodzie.
01:03 Chciałbym przy okazji poskarżyć na rzeszowskie kina - brak Nimfomanki w repertuarze - meh..
00:58 Robert Redford wygląda, jakby jego twarz miała się lada chwila rozlecieć.
00:53 Wyniki ankiety "Leonardo Di Caprio czy Christian Bale?", przeprowadzonej wśród widzów Spectacular:
Leonardo Di Caprio 50%
Christian Bale 50%
Oddano głosów: 2
00:50 Cameron z Modern Family przy mikrofonie. Modern Family to cholernie zabawny serial, polecam, jeśli ktoś jeszcze nie miał przyjemności się zapoznać.
00:47 Leoś właśnie dotarł na dywan.
00:46 Jeśli chodzi o seriale - osobiście liczę na triumf Breaking Bad, ale plany może pokrzyżować Kevin Spacey.
00:42 Michael J. Fox na dywanie. Świetny facet, szkoda, że nie ma szczęścia jeśli chodzi o zdrowie. BTW, wiecie, czemu Michael J. Fox nie umie narysować idealnego okręgu? Ponieważ żaden człowiek nie jest w stanie takiego narysować <nieśmieszna kura>
00:40 Czerwony Dywan. W sumie...fajnie byłoby się tam znaleźć kiedyś. "Najlepszy zagraniczny blog o tematyce filmowej", taką kategorię powinni wprowadzić. Może Agniecha by mnie zaprosiła jako osobę towarzyszącą.
00:37 Jak ktoś potrafi napisać i wypowiedzieć bez błędu imię aktora, wcielającego się w główną postać filmu "12 Years of Slave", ten ma u mnie piwo.
00:34 Cholernie ciekawie się zapowiadają dzisiejsze Globy. Trzymam kciuki za American Hustle, bądź co bądź. Wielka niespodzianka dla mnie, nie spodziewałem się tak dobrego filmu. Wypatruję w nim wielkiego triumfatora.
00:29 Dobra, mam streama, mogę już normalnie relacjonować tym którzy mnie oglądają. Bo ktoś tu jest, prawda? ....Prawda.....?
00:22 Coś tu oszukane jest, coś mi tu pachnie spiskiem przeciwko mnie <Macierewicz mode>
00:14 Em...może to jeszcze nie teraz się zaczyna?
00:09 Jak na razie - kłopoty techniczne ze znalezieniem streamu. Dobry początek.

9 komentarzy:

  1. gdzie oglądasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.stream2watch.me/live-tv/nbc-live-stream <-------- o tutaj. Steam Numer 7.

      Usuń
  2. dziękuję Ci pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja trzymałam kciuki za Jessice, albo Helenę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.stream2watch.me/live-tv/nbc-live-streamw

    i w 1 klikaj :) Stabilna ani razu nie przerwało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.stream2watch.me/live-tv/nbc-live-stream stream 8, jeśli poszukujesz dobrej jakości i szybkiego przekazu :) mam nadzieję że pomogłam :)

    OdpowiedzUsuń