niedziela, 2 marca 2014

OSCARY 2014 - RELACJA MINUTA PO MINUCIE!


Relacja LIVE z 86. ceremonii rozdania Oscarów

06:01 Cóż mogę powiedzieć. Gala bez niespodzianek (no, może poza tą pizzą), dość nudna i mało ciekawa. Wilk i American Hustle wielkimi przegranymi, a Nebraska nie zdołała wywalczyć nawet jednej statuetki. Na zewnątrz jasno, a już za chwilę możecie spodziewać się podsumowania tego rozdania Oscarów na blogu.
05:57 ZNIEWOLONY NAJLEPSZYM FILMEM ROKU
05:55 Will Smith.. Afroamerykanin... No ciekawe, ciekawe, który film może zwyciężyć.. hmmmm
05:52 Oficjalne: Leonardo DiCaprio nigdy nie dostanie Oscara. No i AIDS 3, RASIZM 2
05:51 MATTHEW MAKKONAGI
05:48 Leo czy Matthew?
05:48 Jennifer Lawrance. Nie wywali się, mam nadzieję...
05:47 Ok, troszkę za długa...
05:45 Ładna przemowa Cate, nawet bardzo.
05:44 CATE BLANCHETT
05:42 Najlepszą aktorką pierwszoplanową zostaje....
05:41 Rekordzista pod względem zdobytych Oscarów za męską rolę pierwszoplanową, Daniel Day-Lewis
05:38 No więc, oceńmy prowadzącą Ellen - słabsza od fenomenalnego Setha, ale na poziomie Crystala z 2012 roku.
05:36 Facet nakręcił najlepszego Harrego Pottera, come on.
05:35 ALFONSO CUARON NAJLEPSZYM REŻYSEREM
05:33 Angelina Jolie i oryginalny "Zniewolony". HE HE
05:29 Aktorzy pierwszoplanowi, reżyseria i film. Cate Blanchett jest pewniakiem - reszta to wielka zagadka. Leo czy Matthew? Cuaron czy Scorsese a może Queen? Zniewolony? Grawitacja?
05:28 American Hustle wielkim przegranym?
05:28 ONA!
05:27 Scenariusz oryginalny - American Hustle czy ONA?
05:26 AIDS 2:2 RASIZM
05:25 SCENARIUSZ ADAPTOWANY - ZNIEWOLONY
05:23 Rober De Niro i Penelope Cruz
05:22 A teraz scenariusze.
05:21 O, pani w studiu wspomniała o Scottcie Pilgrimie, jednym z najfajniejszych i najbardziej szalonych filmów ostatnich lat.
05:17 A JEDNAK NIE U DWA TYLKO LET IT GO PIOSENKĄ OSCAROWĄ!
05:14 GRAWITACJA, NO PROSZĘ!
05:14 Dooooo.....
05:12 Oscar za muzykę trafia do....
05:11 Ta pani ma Oscara mojego serca.




05:08 Travolta. Pamiętacie, jak rok temu śmiałem się z wielkości jego oczu? Dzisiaj są one JESZCZE MNIEJSZE. Wiem, że to niemożliwe...a jednak. "Let It Go", piosenka.
05:05 Goldie Hawn opowiada o nominowanych filmach
05:03 Jeszcze 8 kategorii
05:00 BTW, dzisiaj poniedziałek - nowy odcinek TWD, Shameless i True Detective, o ile się nie mylę
04:58 Zabrakło miejsca dla Wojciecha Kilara, brzydko mówiąc.
04:55 Zawsze mi się podobają te wspominki. Bardzo dobrze zrealizowane i, co tu dużo mówić. Ładne to i nostalgiczne zarazem.
04:53 Glenn Close będzie przemawiać.
04:51 A za chwilę - wspomnienie zmarłych.
04:50 Szysz, rzeczywiście, przerw w ciul
04:48 Coś często kamera zjeżdża na Emmę Watson. Operator się zakochał czy jak? W sumie... niedziwne.
04:46 Chris Evans i kolejna część filmików przedstawiających "bohaterów", którzy są tematem przewodnim 86. ceremonii wręczenia Oscarów
04:44 WIELKI GATSBY!
04:44 Dziewczyna Bena Afflecka i Sherlock (synonimy są zajebiste)
04:43 Scenografia.
04:39 CYTAT Z FILMWEBU: "Lupita - pwoiedziała,że na planie spędziła najlepsze momenty swojego życia...bili ja i gwałcili...super"
04:37 Wciąż śpiewa? NIC STRASZNEGO! Wrócę się i umyję ręce, czego nie zrobiłem!
04:34 Pink i uczczenie 75. rocznicy powstania Czarnoksiężnika - dobry moment na wizytę w toalecie
04:32 Whoopi! Rzadko ją ostatnio widać, także, miły taki występ.
04:30 GRAWITACJA za montaż, cóż za niespodzianka! Ciesz jednak to, że Cuaron został doceniony w końcu. Świetny filmowiec.
04:30 O, nie wiedziałem, że zaproszono Godzillę. No ale tak, premiera już w maju, więc..
04:29 Jak dotąd się z tego śmiałem, ale teraz - zjadłbym pizzę, cholera.
04:27 Najlepsze zdjęcia - GRAWITACJA
04:26 Bill Murray i Amy Adams. Murray pozwolił sobie wtrącić dowcip o "Ghostbusters", a co tam!
04:23 Jedna z głównych szych akademii przemawia.
04:21 .....Nie wierzę...gag z pizzą dalej jest kontynuowany.....
04:20 No szkoda mi tej June Squibb.... Szysz, ma Oscara, nie można dwóch ryb na jednej pieczeni zrobić. Czy jakoś tak.
04:15 Ale trzeba przyznać, lepszej sceny dla przedstawienia postaci June Squibb nie można było wybrać. Lupita przemawia. Mam deja vu. Pamiętacie, jak nagrodę wygrała aktorka ze "Służących"?
04:14 LUPITA z Oscarem. Szkoda June Squibb, no ale, jak mniemam - wygrała lepsza. Czas na przemowę.
04:12 June Squibb i zacznę pisać poważnie i rzetelnie, obiecuję!
04:11 Hans Landa wręczy nagrodę za drugoplanówkę damską
04:10 Kolejny Oscar dla Grawitacji, tym razem montaż dźwięku
04:09 https://pbs.twimg.com/media/BhxWutnCEAAtEQ6.jpg:large
04:07 Nominacje za dźwięk od Thora i Szarli Steron - Grawitacja zwycięzcą
04:05 Szysz, a wiesz, ile zarabiają na takich reklamach? Olaboga!
04:04 Epickie zdjęcie gwiazdorskie, muszę przyznać
04:01 Za chwilę drugoplanówka kobieca. June Squibb, trzymam kciuki!
03:59

03:58 Jak dla mnie - bardzo przyjemna piosenka zespołu U2
03:54 Kolejny wyśmienity żart Ellen i Brad Pitt na scenie, zapowiadający zespół U2
03:51 Tyler Perry, czyli taka Pani Doubtfire XXI wieku. Przedstawia nam kolejne filmy nominowane do Oscara za najlepszy film.
03:49 Oscar dla filmu "Wielkie Piękno"
03:49 Viola Davis i podstarzały nieco Evan McGregor.
03:48 Za chwilę - najlepszy film zagraniczny
03:46 Muzyczka z Harrego Pottera była - co jest znakomitą okazją aby wspomnieć o ZJAWISKOWEJ EMMIE WATSON.
03:43 A w studiu Tomasz Raczek. Strasznie mi przypomina Tima Curry'ego, nie wiem czy słusznie.
03:41 Kevin Spacey też zaśpiewał :D
03:39 XD ALE PANI ŚPIEWA PRZEMOWĘ. Nawet ona byłaby lepszą prowadzącą od Ellen...
03:37 Hej. Hej, czytelnicy. Zamówmy pizzę. My-myślicie, że dwie duże wystarczą? Co? HE? HE?! Oscar dla 20 Feet From Stardom
03:36 Tęskno mi za Sethem.... Bradley Cooper na scenie.
03:34 Oscar dla The Lady In Number Six
03:32 Najlepszy film krótkometrażowy - HELIUM
03:30 Już godzina gali za nami. Jest gorzej niż przed rokiem, chyba się zgodzicie?
03:28 To może szybko rzucę moje oceny filmów oscarowych dla tych, którzy nie mają mnie w znajomych na filmwebie:
American Hustle 10/10
Nebraska 9+/10
Wilk z Wall Street 9+/10
Kapitan Phillips 8/10
Witaj w klubie 8/10
Zniewolony 7+/10
Grawitacja 7/10
Ona 7-/10
Tajemnica Filomeny - niestety, nie zdążyłem obejrzeć.
03:24 Wykonanie piosenki z "Her"
03:22 Oscar za efekty specjalne - Grawitacja
03:20 Właśnie, wielcy nieobecni gali - była mowa wcześniej o Tomie Hanksie, a warto również wspomnieć o "Kamerdynerze" chociażby.
03:17 Sally Field. Pamiętam ją z "Pani Doubtfire". Wiecie, ten film o transwestycie?
03:16 Jak na razie - bez emocji, ale proszę was, co to za kategorie mieliśmy. Emocje dopiero przed nami...
03:15 Najlepsza bajka animowana - FROZEN
03:14 Po jego akcencie wnioskuję, że to... hmm.. NO NIE WIEM...
02:13 Krótkometrażowa animacja - MR HUBLOT
03:11 Kim Novak i Matju MakKonegi.
03:08 Ellen mi się średnio podoba w roli prowadzącej. Nie jest zła, no ale, po MacFarlane'ie to trudno mi przeboleć kogoś innego.
03:05 Channing Tattum i "Team Oscar"
03:03 Harrison Ford przybliża nam filmy nominowane do najlepszego filmu
03:02 No, jak na razie AIDS 2:0 Rasizm
03:00 filmu WITAJ W KLUBIE
03:00 Oscar za charakteryzację idzie do....
02:59 "Wielki Gatsby" z najlepszymi kostiumami
02:57 Naomi Watts i Samuel MOTHERFUCKER L. Jackson
02:56 I jak się Ellen podoba w roli prowadzącej?
02:53 Bardzo fajnie wyreżyserowane ("tańcząca" Meryl Streep :D )
02:51 Piosenka "Happy" z Minionków rozrabiających
02:50 Tematem tego rozdania Oscarów jest "Bohater"
02:49 Nie obraziłbym się, gdyby Jim Carrey był prowadzącym następnej gali oscarowej.
02:47 Jim Carrey! Dawno go nie widziałem, a szkoda, bo jak widać, nadal ma talent komiczny
02:44 Nawiązał do mamy, nawiązał do Ukrainy i Wenezueli. Podziękował każdemu. Co można więcej w przemowie zamieścić? Chyba nic.
02:42 And the Oscar goes to... JARED LETO
02:41 Najlepszy aktor drugoplanowy. Leto, na 99 procent
02:40 Coś szybki był ten monolog, nie?
02:40 No, powiedziałem że jest średnio i podniósł się poziom żartu.
02:38 Jest średnio.
02:36 <siedzi spokojnie>
02:33 O, Liza Minelli. Ona żyje...?
02:32 No i już jest zajebiście
02:30 And here....we.....go! Ciekawe, czy Ellen pobije Setha
02:25 5 minut! Ostatnie chwile, by iść zaparzyć sobie kawki czy herbatki.
02:20 10 minut!
02:19 Pojawił się Scorsese, pojawił się Bale
02:17 Albo mi bardzo brzydki duch-kościotrup przed oczyma mignął, albo widziałem Lady Gage
02:15 Jak na zdobywcę Złotej Maliny, Will Smith ma doskonały nastrój.
02:12 Nic ciekawego się nie dzieje zbytnio, kilka transmisji mi padło, ale mam nadzieję, że do 02:30 wszystko się ustabilizuje
02:06 Bill Murray wygląda naprawdę, NAPRAWDĘ staro.
02:05 Ścina mi transmisje niesamowicie. Ciekawostka: Zawsze myliłem Julię Roberts z Sandrą Bullock.
02:02 Angelina Jolie wygląda naprawdę ślicznie
02:00 Pół godziny i zaczynamy właściwą część, tą z emocjami sięgającymi czupryny Tiny Turner
01:55 Niespodzianka
01:50 Za dużo do powiedzenia to ja wam nie mam - szprechają mi po niemiecku w transmisji i o
01:46 Pewnie myślicie,że nic ciekawego nie piszę bo mi się nie chce - a prawda jest taka, że tutaj blog, tam filmweb, tam kumple, no i, najważniejsze, czat CIUREJFOREVER
01:44 Mogliby już zacząć....
01:42 Wszystkie panie przeprowadzające wywiad, zwracają uwagę na kolor "navy blue". Spisek wyczuwam.
01:40 Wywiad z Leonardem. Well, życzę mu dzisiaj wygranej, bardzo fajny aktor i człowiek.
01:37 JESZCZE jeden link. Obecnie Jonah Hill z mamą, a z tyłu widać Leosia.
01:34 Jeszcze jeden link, gdyby poprzedni nie działał.
01:32 Link do transmisji
01:27 Lawrance już podobno coś głupiego zrobiła. No lubię ją, lubię.
01:24 McConaughey w białym garniaku, bardzo stylowo, przystojnie <znawca mody>
01:17 Jezus-Leto rozmawia właśnie o jego ostatniej przemowie na Independence Spirit Awards
01:16 Z roku na rok coraz trudniejsze są te nazwiska aktorów nominowanych, zauważyliście?
01:14 Ciurają na tych biednych aktorów. Kevin Spacey. Wczoraj widziałem go w reklamie banku w Polsce, dziś jest na gali oscarowej.
01:13 Główna zagadka wieczoru - kto rozszyfruje słowo CIUREJ?
01:11 Sam Sherlock się pojawił. Przystojniacha.
01:07 Glenn Close, Harrison Ford... Ciekaw jestem, czy się Nicholsona doczekam.
01:05 Jared Leto niczym Jezus, w tych włosach wygląda.
01:01 Link do transmisji
01:00 JUNE SQUIBB UDZIELA WYWIADU. Jezu, gdyby była z 5 lat młodsza....
00:56 Klatka Lupity Nyong'o jest specyficzna. Chodzi mi o część ciała, proszę przestać posądzać mnie o rasizm.
00:52 Brakuje mi nominacji dla Hanksa za "Kapitana Phillipsa". Tom jest jak wino - im starszy tym lepszy.
00:47 Chiwetel Ejiofor udziela właśnie krótkiego wywiadu. Bardzo dynamiczny głos ma, nieprawdaż?
00:44 No proszę, ktoś odważył się przyjść w szortach garniturowych... Well... "Gwiazdy" nie przestaną mnie zaskakiwać.
00:40 A oprócz wywiadów, często słychać "CIURAJ" wykrzykiwane do gwiazd. Kto ogląda, ten wie.
00:37 Steve McQueen pochwalił się, że Brad Pitt obiecał mu pocałunek, jeśli ich film dziś zwycięży ("Zniewolony", tak dla przypomnienia)
00:31 Niesamowite, trzy streamy pod rząd mi się zawiesiły, gdy pojawiła się taka blondyneczka z Danem Brunetti
00:24 Muszę sobie zrobić ściągę z trudnymi nazwiskami czy tytułami, bo mnie hejterzy zjedzą, jeśli utrzymam poziom profesjonalizmu z poprzednich Oscarów czy ostatnich Złotych Globów
00:20 Czas może na podzielenie się z wami moimi nadziejami; trzymam mocno kciuki za Nebraskę (June Squibb!), American Hustle i Leosia DiCaprio. Wiele osób uważa, że "Zniewolony" będzie czarnym koniem. Ale to chyba złe określenie w kontekście tego filmu...
00:17 I gwiazdy wybiegły na czerwony dywan, jeśli się nie mylę.
00:08 Jakby ktoś nie miał - LINK do transmisji z czerwonego dywanu i samej ceremonii
23:54 Na rozbudzenie, "Hot Patootie" z The Rocky Horror Picture Show :


23:40 Pamiętacie, co działo się rok temu na Oscarach? Jeśli nie - klik!
23:10 No na razie nieciekawy wieczór, czuję się okropnie dzięki memu żołądkowi, ale ratuję się ciepłą herbatą (recepta mej dziewczyny na wszelkie kłopoty z układem pokarmowym)
22:22 Już jestem śpiący, a to jeszcze - olaboga - 4 godziny....

6 komentarzy:

  1. Noo... chyba idę spać.... ale ale ale no nie zasne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz jeszcze jakiś link do streama?

    OdpowiedzUsuń
  3. dwie duże, to tylko dla mnie wystarczą... a nie napisałeś nic o Emmie Watson, która była zjawiskowa jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ameryka: reklamy przerywane czasami rozdawaniem Oscarów.

    OdpowiedzUsuń
  5. A co mnie kasa obchodzi? Ja chce Oscary! A i wiedziałam, że Dżaret Jezus Lato się nie załapie na to gwiazdorskie foto!

    OdpowiedzUsuń
  6. COOOOOOOOOOO?!!!?!?!?!?! "LET IT GO"???? CO TO W OGÓLE JEST?!?!

    OdpowiedzUsuń